NLdoet

SKIC doet ook mee aan de landelijke vrijwilligers dag  “NLdoet” op zaterdag 15 maart. Deze dag kan iedereen in Nederland zich een dag inzetten voor een goed doel. Meld je die dag op onze website aan als vrijwilliger bij SKIC en/of geef ons door!

Hoe doe je dat? Door ons te liken en te sharen op Facebook (zie grote Facebook knop boven) of door informatie over SKIC op te vragen en dit door te sturen naar al je vrienden.

Daarnaast kan je die dag natuurlijk ook iets anders bedenken waarmee je geld ophaalt voor SKIC. Laat het ons dan weten!

Aanmelden Vrijwilliger

Doe mee, help kinderen overleven!

Wat is NLdoet?

Op 15 en 16 maart organiseert het Oranje Fonds voor de 9e keer NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van ons land. In heel Nederland steken vrijwilligers de handen uit de mouwen bij maatschappelijke organisaties. Zo hebben ze zelf een leuke dag én helpen ze de organisatie. In 2012 werden bijna 7000 klussen vervuld en was in 99% van alle Nederlandse gemeenten iets te doen tijdens NLdoet. Zo’n 300.000 vrijwilligers staken de handen uit de mouwen. Ook de Koninklijke Familie ging op diverse plaatsen in het land aan de slag.

Oranje Fonds Etentje voor een ander LOGO FC_bij u

NLdoet pagina