Vooruitzicht 2013

23 januari, 2013

Vorig jaar is er een hoop gebeurd om SKIC -de Stichting Kinder Intensive Care- op te bouwen. Niet alleen hebben wij een prachtige website, Facebook en LinkedIn pagina, wij mogen sinds het eind van vorig jaar Paul de Leeuw onze ambassadeur noemen! Sinds de Facebook actie en de uitzending van Paul de Leeuw (Langs de Leeuw op 22 dec. 2012 http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1314670 bij 41 min. 22 ) heeft SKIC een hoop volgers op Facebook en een aantal mensen die donateur van SKIC willen worden of ons op een andere manier willen steunen. Alles bij elkaar een geweldig begin van het nieuwe jaar! SKIC is van plan in 2013 te werken aan naamsbekendheid. Wij willen nog meer volgers op Facebook krijgen. En free publicity. We vertrouwen erop dat jij nog veel zult horen van SKIC op Facebook of elders. Verder zijn we hard aan het werk om fondsen te werven. Die fondsen zijn immers broodnodig om het benodigd onderzoek voor het kind dat levensbedreigend ziek op een Kinder IC ligt, te bewerkstelligen. Wil jij ook helpen laat het ons weten!